Drama Korea terkini yang

Drama Korea terkini yang

Drama Korea terkini yang berjudul High School Return of a Gangster sudah mengatakan bocoran kepribadian dari Jaehyun Golden Child menjelang penayangan perdananya.

Mengangkat jenis khayalan, asumsi High School Return of a Gangster ialah seseorang gangster berumur 47 tahun yang jiwanya merambah badan seseorang anak muda berumur 19 tahun.

Awal mulanya, Kim Deuk Batu( diperankan oleh Lee Seo Hantu) memandang seseorang anak muda yang akan bunuh diri, bernama Song Yi Heon( diperankan oleh Yoon Chan Young).

Dikala itu, dengan cara fantastis jiwa Kim Deuk Batu merasuk ke dalam badan Song Yi Heon yang ialah korban perundungan.

Jaehyun Golden Child berfungsi selaku Choi Se Kyung, seseorang anak didik acuan yang menang dalam aspek akademik, performa, serta daya raga.

Tetapi, di balik kehidupannya yang nampak sempurna, ia mempunyai rasa sakit yang tersembunyi. Ia mempunyai jalinan spesial dengan Song Yi Heon serta ialah salah satunya orang yang mengetahui perubahannya.

Apalagi sehabis Song Yi Heon berganti, Choi Se Kyung senantiasa terletak di sisinya sembari mengalami perkaranya sendiri.

Drama Korea terkini yang

Wujud Choi Se Kyung mempunyai senyum hangat serta tindakan riang dikala ia dikelilingi oleh sahabatnya, menciptakan aura anak didik acuan yang klasik. Melacak memiliki melacak, nyatanya ia ialah korban kekerasan dalam rumah tangga yang dicoba oleh bapaknya.

Jaehyun hendak menunjukkan pandangan anak didik acuan dengan sempurna, mengenang visualnya yang sesuai dengan kedudukan itu. Chemistry- nya dengan Yoon Chan Young pula amat dinantikan oleh para penonton.

Jaehyun ialah member tim K- pop Golden Child yang debut pada tahun 2017 lewat kecil album Gol- Cha!. Jaehyun timbul di adegan awal website drama Dingo yang berjudul Convenience Store Fling pada tahun 2021 yang men catat debut aktingnya.

Tidak hanya aktif bermusik, Jaehyun tidak mau melalaikan kemampuan aktingnya. Lebih dahulu, ia luang membintangi Revenge of Others serta Twinkling Watermelon. Pada bulan April 2023, ia pula debut layar luas lewat film horor Urban Myths.

Sedangkan itu, drama Korea High School Return of a Gangster hendak tayang

kesatu pada 29 Mei kelak. Nantikan lalu, betul!

Viral kasus korupsi di indonesia => https://epicfails.site/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *